Warhammer: Chaosbane Skulls Slayer Pack
"Verta Verijumalalle. Kalloja Kalloistuimeen." Saat neljä uutta emote-elettä ja neljä uniikkia käyttöliittymää Kalloistuimen väreissä parantamaan pelikokemustasi.