Warhammer: Chaosbane Magnus Edition
"Tätä kannattaa pitää silmällä, sillä se on laadukas toimintaroolipeli" – Entertainment Buddha Magnus-versio sisältää peruspelin, Deluxe Packin, Season Passin ja varaslähdön peliin. Season Passilla saat uutta lisäsisältöä pelin julkaisun jälkeen. Deluxe Packin sisältö: _ Kultatehoste _ Neljä emotea hahmoille _ Neljä lemmikkiä hahmoillesi Sodan runtelemassa ja magian hallitsemassa maailmassa sinun on noustava Kaaoksen laumoja vastaan. Pelaa yksin tai jopa neljän pelaajan yhteistyömoninpeliä, paikallisesti tai verkossa. Valitse sankari neljästä hahmoluokasta ja varaudu eeppisiin taistoihin Vanhan maailman voimallisimmilla varusteilla.