NaconToiminta ja seikkailu
Avaa kaikki lisäsisältö Warhammer: Chaosbaneen. Tämän pakkauksen sisältö: - Witch Hunter -hahmoluokka - The Tomb Kings -laajennusosa - Uusia taitopuita - 10 bonus-emotea - 4 legendaarista päähinettä - 8 uniikkia lemmikkiä - Bonuskokemusta, -kultaa ja -saalista - Ja paljon lisää kosmeettisia lisäyksiä! Huomautus: tämän sisällön saamiseksi sinun pitää omistaa Warhammer: Chaosbane -peli.