Warhammer Bundle: Mordheim and Blood Bowl 2
Sukella Warhammerin universumiin tällä ainutlaatuisella paketilla, jolla pääset käsiksi Blood Bowl 2:een ja Mordheim: City of the Damnediin, jotka ovat sovituksia Games Workshopin kulttifigupeleistä. Blood Bowl 2 yhdistää Warhammerin ja amerikkalaisen jalkapallon räjähtävään sekoitukseen vuoropohjaista strategiaa, huumoria ja brutaaliutta, jonka pohjana on Games Workshopin kuuluisa lautapeli. Johda Reikland Reaversia uudessa yksinpelikampanjassa tai järjestä mestaruuskisoja, luo Warhammerin kahdeksasta eri rodusta koostuvia omia joukkueita ja vaihda pelaajia verkossa jatkuvan maailman tilassa. Mordheim: City of the Damned sijoittuu Warhammer Worldiin, hävitettyyn Imperiumin kaupunkiin. Se on vuoropohjainen taktinen peli, jossa johdat taisteluryhmiä verisiin ja kuolettaviin kahakoihin. Peli yhdistelee roolipeliä, nopeatempoista taktista taistelua ja yksiköiden muokkaamista sekasorron ja kamppailun aikakaudella, jossa vain vahvimmat selviytyvät.