Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin – The Gobsprakk, The Mouth of Mork ‑pakkaus
Gobsprakk, The Mouth of Mork ‑pakkaus lisää Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruinin Conquest- ja moninpelitiloihin uuden pelattavan sankarin, joka vahvistaa Orruk Kruleboyzien ryhmittymää. Gobsprakk ”Mouth of Mork” on ovelin ja juonikkain kaikista Swampcallan shamaaneista, minkä takia Orruk Kruleboyzit kutsuvat häntä Morkin ääneksi. Corpse-Rippa Vulchalla ratsastava Gobsprakk on Orruk Kruleboyzien ensimmäinen lentävä yksikkö. Hän on nopeasti liikkuva pelin myöhäisvaiheen hyökkäävä sankari, joka jakaa tukea Orruk-joukoille ja tuhoa vihollisille.