The Craven King and Gaunt Summoner ‑sankaripakkaus lisää Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruinin Conquest- ja moninpelitiloihin kaksi uutta pelattavaa sankaria, jotka vahvistavat Nighthauntien ja Disiples of Tzeentchin ryhmittymiä. Kurdoss Valentian, Craven King Kurdoss Valentianin kylmälle raivolle vetää vertoja vain hänen katkeruutensa. Craven King on kirottu istumaan valtaistuimella pääsemättä koskaan hallitsemaan, joten hän purkaa vihaansa tuhoamalla kaikki Lady Olynderin vihan herättäneet ilman armoa. Craven King istuu hiljaa ja liikkumatta leijuvalla valtaistuimellaan, kunnes hän saavuttaa vihollisen. Silloin hänen Sepulchral Sceptrensä iskee tappavalla tehokkuudella. Hitaasti liikkuva mutta voimakas lähitaistelijasankari Kurdoss muuttaa tapahtumien kulkua taistelukentällä häiritsemällä vihollisia kyvyillään, vaimentamalla vastustajia ja johtamalla murskaavia lähitaisteluhyökkäyksiä. Gaunt Summoner Gaunt Summonerit ovat Tzeentchin outoja demonivelhoja, joiden huostaan on uskottu Kaaoksen maailman kuolevaisten ulottuvuuteen yhdistävien salaperäisten hopeatornien valvominen. Summoner on voimakas loitsiva kaukotaistelijasankari, joka pystyy nimensä mukaisesti kutsumaan demoneja vahvistamaan Kaaoksen rivejä ja muuttamaan näin taistelun kulkua nopeasti. Hyödynnä Tzeentchin kieroutunutta juonikkuutta ja nosta voimasi uusiin korkeuksiin Gaunt Summonerin muinaisella voimalla.