Celestial Spear- ja Mouth of Mork ‑sankaripakkaukset lisäävät Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruinin Conquest- ja moninpelitiloihin kaksi uutta pelattavaa sankaria, jotka vahvistavat Stormcast Eternalsien ja Orruk Kruleboyzien ryhmittymiä. Yndrasta ”The Celestial Spear” Azyrissa kannuksensa ansainnut Yndrasta on Stormcast Eternalsien Celestial Spear, joka on saanut tehtäväkseen jahdata arvaamattomia Ghurin petoja. Blade of the High Heavens ‑miekkaa käyttävä Yndrasta on voimakas sankari, joka pystyy lentokykynsä ansiosta nopeasti sekä siirtymään taisteluihin että irtautumaan niistä. Heittämällä legendaarista Thengevar-keihästään hän voi häiritä vihollisia ja inspiroida liittolaisiaan. Gobsprakk ”The Mouth of Mork” Gobsprakk ”Mouth of Mork” on ovelin ja juonikkain kaikista Swampcallan shamaaneista, minkä takia Orruk Kruleboyzit kutsuvat häntä Morkin ääneksi. Corpse-Rippa Vulchalla ratsastava Gobsprakk on Orruk Kruleboyzien ensimmäinen lentävä yksikkö. Hän on nopeasti liikkuva pelin myöhäisvaiheen hyökkäävä sankari, joka jakaa tukea Orruk-joukoille ja tuhoa vihollisille.