Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin – Gaunt Summoner
Gaunt Summoner ‑pakkaus lisää Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruinin Conquest- ja moninpelitiloihin uuden Disciples of Tzeentchin ryhmittymää vahvistavan pelattavan sankarin. Gaunt Summonerit ovat Tzeentchin outoja demonivelhoja, joiden huostaan on uskottu Kaaoksen maailman kuolevaisten ulottuvuuteen yhdistävien salaperäisten hopeatornien valvominen. Summoner on voimakas loitsiva kaukotaistelijasankari, joka pystyy nimensä mukaisesti kutsumaan demoneja vahvistamaan Kaaoksen rivejä ja muuttamaan näin taistelun kulkua nopeasti. Hyödynnä Tzeentchin kieroutunutta juonikkuutta ja nosta voimasi uusiin korkeuksiin Gaunt Summonerin muinaisella voimalla.