Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Ultramarines Champion Pack
Ultramarines Champion Pack -paketti kuuluu vain pelin Ultra Edition -versioon. Kunnioita joukko-osastosi loistokasta historiaa ladattavalla Ultramarines Champion -paketilla, joka sisältää Ultramar-maailmojen soturien väreillä ja tunnuksilla koristellun erityispinnoitteen voimahaarniskallesi ja Heavy Bolter -aseellesi. Tämän ladattavan lisäsisällön esineitä voi käyttää vain pelin Operations- ja Eternal War -pelimuodossa.