Hanki Warhammer 40,000: Space Marine 2 -pelin lisäsisältöä edullisesti ostamalla Season Pass -kausipassi: saat suosikkijoukkojesi kosmeettisia panssareita, aseita ja Champion-esineitä neljässä eri vaiheessa. Sisällön voi ladata kaupasta tai itse pelistä julkaisun jälkeen. Heti saatavana: - Ultramarines Cosmetic Pack -pakkaus. - Dark Angels Chapter Pack -pakkaus Kausi 3 (talvi 2025): - Yksi Space Marine -armeija (nimi paljastetaan myöhemmin) saa Champion Pack-, Cosmetic Pack- ja Weapon Skin Pack -pakkauksen. - Toinen Space Marine -armeija (nimi paljastetaan myöhemmin) saa Champion Pack -pakkauksen. Kausi 4 (kevät 2025): - Yksi Space Marine -armeija (nimi paljastetaan myöhemmin) saa Champion Pack-, Cosmetic Pack- ja Weapon Skin Pack -pakkauksen. - Toinen Space Marine -armeija (nimi paljastetaan myöhemmin) saa Champion Pack -pakkauksen. Season Pass -kausipassi kuuluu pelin Ultra Edition- ja Gold Edition -versioon. Käyttöön tarvitaan Warhammer 40,000: Space Marine 2 -peruspeli. Tämän paketin ostaneet voivat avata osan sisällöstä käyttöön pelin mukautusvalikossa. Uuden sisällön voi avata käyttöön täydennyspisteillä, joita ansaitaan PvP- ja PvE-pelimuodossa. Lisätietoja aiheesta on kunkin ladattavan sisällön kuvauksessa.