Warhammer 40,000: Space Marine 2 Gold Edition sisältää Warhammer 40,000: Space Marine 2 -peruspelin ja Season Pass -kausipassin. Tappaminen on ammattisi. Opettele armottomien Space Marineiden, keisarin mahtavimpien sotureiden, yli-inhimilliset taidot. Torju galaksin kauhut kuolettavilla kyvyilläsi ja tuhoisilla aseillasi eeppisissä taisteluissa, jotka riehuvat kaukaisilla planeetoilla. Paljasta synkeitä salaisuuksia, niin saat ajettua pimeyden voimat yhä kauemmas ja todistat uskollisuutesi ihmiskunnalle. Murskaa tyranidilaumat. Pelasta ihmiskunta. ● Ohjaa legendaarista Space Marine -soturi Titusta ja tuhoa armottomat tyranidilaumat uudessa, huikeassa kampanjassa, jonka voi pelata joko yksin tai yhdessä enintään kahden ystävän kanssa. ● Nauti hahmon takaa kuvatuista rajuista, verisistä ja vauhdikkaista taisteluista, joissa kimppuusi rynnii samaan aikaan satoja vihollisia. Pelin ovat luoneet suositun World War Z -yhteisräiskinnän kehittäjät. ● Puolusta Imperiumia Space Marine -soturina armottomissa ja uudelleenpelattavissa PvE-tehtävissä yhdessä enintään kahden kaverisi kanssa – tarjolla on kuusi hahmoluokkaa sekä koko joukko erilaisia taitoja ja kosmeettisia esineitä. ● Kerää ryhmittymällesi mainetta ja kunniaa käymällä loputonta sotaa 12 pelaajan välisissä raastavissa PvP-ryhmätaisteluissa!