Warhammer 40,000: Rogue Trader - Season Pass
Saa käyttöösi kaksi merkittävää Warhammer 40,000: Rogue Trader -pelin laajennusta ja säästä pakettihinnalla! 1. Tyhjiövarjot Ensimmäinen merkittävä tarinalaajennus keskittyy täysin Rogue Traderin tyhjiöalukseen, sen miehistön elämään ja sen ruumassa vaaniviin vaaroihin. Sukella pääkertomukseen yhdistettävään eeppiseen tarinaan, taistele uusia vihollisia vastaan ja värvää uusi kumppani – kuolonkultin salamurhaaja. Tutki tyhjiöaluksen uusia kansia, avaa uusia päivitysvaihtoehtoja ja hallitse tyhjiötaistelun mekaniikat. Tapaa miehistön uudet jäsenet komentosillalla, kuten astropaatti, kirurgi ja muut. Tämän tarinan tapahtumat otetaan huomioon pelin loppunäytöksessä. Tämä laajennus tarjoaa 15 tuntia pelattavaa. 2. Lex Imperialis (Saapuu keväällä 2025) Toisessa merkittävässä tarinalaajennuksessa lordikapteeni yhdistää voimansa uuden kumppanin, Adeptus Arbitesin jäsenen, kanssa. Kun von Valancius -suvun menneisyys alkaa näkyä uudessa valossa, Rogue Trader kohtaa vaikeita päätöksiä, jotka saattavat vaikuttaa koko Koronus-avaruuden tulevaisuuteen. Saat tämän tarinan aikana tilaisuuden hankkia lisää tietoa keisarillisten kymmenysten keräyksestä, joka tunnetaan myös nimellä Suurena sadonkorjuuna. Sekaannu tähän imperiumin keskeiseen prosessiin omalla vastuullasi. Löydät uusia alueita, pelimekaniikkoja ja arkkityyppejä – ja kohtaat tietenkin Immateriumin uudet kauhut. Tämä laajennus tarjoaa myös 15 tuntia pelattavaa.