Owlcat GamesRoolipelitToiminta ja seikkailuStrategiapelitMuu
Valmistaudu Koronus-avaruutta varten ylimääräisillä peliesineillä! Paketin sisältö: ● Peliesine – Tulimyrsky-luokan fregatti (Firestorm-Class Frigate) Tarpeitasi vastaava vaihtoehtoinen tyhjiöalus, jonka saa vaihtoehtoisilla aloitusvarusteilla ja ainutlaatuisella ulkonäöllä. ● Peliesine – paineaaltohaulikko (Blast Wave Shotgun) Ammu vihollisia tällä ainutlaatuisella haulikolla. Voit työntää sillä vastustajia kauemmaksi, vaikka ampuisit ohi. ● Peliesine – Pyhän Drususin raivo -ketjumiekka (Wrath of Saint Drusus Chainsword) Näytä harhaoppisille, kuinka homma hoidetaan. Vaikka tämä ketjumiekka poistaa kyvyn tehdä aluehyökkäyksiä, se mahdollistaa mahtavat vahingot yhteen kohteeseen todella tuhoisilla ryhmäyhdistelmillä. ● Peliesine – Perintökalleus-automaattipistooli (Heirloom Autopistol) Von Valancius -dynastia on kunnioitettu ja ylpeä, ja sillä on käytössään todella muinaisia aseita – esimerkiksi tämä automaattipistooli. Pistoolin valmistuksen tietotaito on kadotettu ajan saatossa, mutta sen laatu sallii käyttäjän viedä räiskintätaitonsa seuraavalle tasolle.