Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr Ultimate Edition
Ultimate Edition sisältää pelin Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr ja kaikki lisäsisällöt: - Prophecy-laajennusosan, joka lisää uuden hahmoluokan ja kampanjan - Uuden kilpailupelitilan - 12 uutta tehtävää ainutlaatuisilla pelialueilla - 5 lemmikkiä - 7 kosmeettista esinettä Olet inkvisiittori, Imperiumin mahtavin agentti. Tässä toimintaroolipelissä, jonka ovat kehittäneet The Incredible Adventures of Van Helsing -pelin luojat, tutkit linnaluostari Martyria ja puhdistat sen muurien takana lymyilevistä Kaaoksen kätyreistä. Tee tutkimuksia Caligari-sektorin planeetoilla ja kukista laumoittain vihollisia monenlaisissa maastoissa. Taistele brutaalisti ja taktiikkaa käyttäen: hyödynnä suojia, tuhottavia ympäristöjä sekä ohjattavia torneja ja kulkuneuvoja.