Ota Inkvisitio käyttöön Season Passilla. Voit tutkia uusia aurinkokuntia Caligari-sektorilla, pakottaa uusia vihollisia taipumaan keisarin tahtoon ja saada säännöllisesti uusia varusteita. Kaikki tämä erikoishintaan. Season Passin sisältö: - Uusi tutkimuksia. - Uusia kampanjoita, joista saa lisää saalista. - Uusia emote-liikkeitä. - Lisää taikalemmikkejä.