Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Reverence Emote
Pyhän Keisarin kunnioittaminen ei ole ainoastaan tapa inspiroida Imperiumin palvelijoita, se on jokaisen Throne Agentin velvollisuus.