Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Hollow Bliss
Imperiumin pyhiinvaeltajia kuljettava alus on joutunut karanteeniin Warpiin liittyvän salaperäisen taudin takia. Ensivilkaisulla asian ei pitäisi kuulua Inkvisitiolle, mutta eräässä Ordon vanhassa tapauksessa on viittauksia tähän epämääräiseen sairauteen. Suurin osa tapauksen materiaaleista on kuitenkin jo tuhoutunut, joten Inkvisition agenttien pitäisi selvittää tilanne välittömästi. Tämä lataussisältö sisältää tärkeän erikoiskomennuksen, jolla on oma juoni ja joka koostuu sarjasta uusia tehtäviä. Komennuksen suoritettuasi saat palkkioksi ainutlaatuisen Inoculator-komponentin. (Huomaa, että tämä komennus tulee saataville vasta kun Triglavin alasektori on avattu.)