Muinainen, jo unohtumaan päässyt keisarillinen holvi on löydetty uudelleen. Sisältääkö se mitään arvokkaita artefakteja? Tai tärkeitä kirjoituksia? Ehkäpä kurjien kerettiläisten koodekseja? Sinun tehtäväsi on ottaa siitä selvää ja varmistaa holvista löytyvien aarteiden tai kataluuksien asianmukainen käsittely. Tämä DLC sisältää tähtikartalle sijoittuvan Void Station Sacred Vault HS-1011:n, josta löytyy useita uusia tehtäviä sekä erityinen pyhäinjäännöskauppa, kun tehtävät on suoritettu. Sacred Vault HS-1011 löytyy Ormeuksen aurinkokunnasta Agarthan alasektorista. (Huomaa, että tämä paikka ilmestyy tähtikartalle vasta Agarthan alasektorin avaamisen jälkeen.)