Imperiumissa on levinnyt uusi kapinallisten ajatusten aalto. Onneksi Pyhän Ordoksen agentit pääsivät niiden jäljille, ennen kuin ne levisivät liian laajalle. Kapinajohtajat ehditään vielä nitistää. Tämä DLC sisältää erityisen prioriteettitehtävän. Tutkimus koostuu lyhyestä tarinasta ja sarjasta uusia tehtäviä. Kun tehtävä on suoritettu, saat palkkioksi ainutlaatuisen ulkonäköesineen. (Huomaa, että tämä tehtävä on saatavilla vasta, kun olet avannut Triglav-alisektorin.)