Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Desperate Crusade
Pyhäinjäännöstä kuljettava Imperiumin alus on pudonnut Kaaoksen vallassa olevalle planeetalle. Caligarin konklaavia painostetaan auttamaan mittaamattoman arvokkaan pyhäinjäännöksen takaisin saamisessa. Vastaatko kutsuun? Tämä lataussisältö sisältää tärkeän erikoiskomennuksen, jolla on oma juoni ja joka koostuu sarjasta uusia tehtäviä. Komennuksen suoritettuasi saat palkkioksi ainutlaatuisen Tarot-kortin. (Huomaa, että tämä komennus on saatavilla Tenebran alasektorissa heti alusta alkaen.)