Kerubi on inkvisiittorien avuksi luotu biomuokattu, lentävä homunculus. Adeptus Mechanicus teki niistä tarkoituksella muinaisen Terran mytologisten enkelien näköisiä, ja keisarin silmissä ne edustavatkin puhtautta: ne ovat täydellisiä seuralaisia niille, jotka tekevät keisarin pyhää työtä Caligari-sektorilla. Tämä DLC sisältää uuden Kerubi-lemmikin.