Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhunters - Castellan Garran Crowe
Virheetön sielu, jolle on uskottu kannettavaksi kamalin Grey Knightien hallussa oleva esine: Black Blade of Antwyr. Avaa Garran Crowe päätarinan kampanjan aikajanatapahtuman kautta, niin voit lisätä hänet iskuryhmääsi, jolloin kaikki vihollisesi – niin kultistit kuin demonit – saavat tuta vanhurskaan raivon.