Osta 75 platinumia eli pelinsisäistä valuuttaa, jolla voit hankkia warframeja, aseita, tarvikkeita, vartijoita, modipaketteja ja monia muita asioita pelinsisäisestä kaupasta. Lisäksi platinumilla voi saada halutut esineet heti valmiiksi sulattamossa.