Osta 170 Platinumia eli pelinsisäistä valuuttaa, jolla voit hankkia warframeja, aseita, tarvikkeita, vartijoita, modipaketteja ja monia muita asioita pelinsisäisestä kaupasta. Lisäksi Platinumilla voi saada halutut esineet heti valmiiksi sulattamossa.