Warface: Clutch — Medic-aloituspaketti
Varustaudu voittoon Medic-aloituspaketilla! Tehosta arsenaaliasi huipputason Kultaisella aseella, 1500 Kreditillä ja erityisillä tehosteilla, jotka lisäävät XP:täsi ja pelissä ansaitsemiasi palkintoja. Valmis hallitsemaan taistelukenttää? Nappaa pakettisi tänään! Paketti sisältää: — 1500 Kreditiä — Gylden Sidewinder Venom — VIP Booster (30 päivää) — Mega VIP Booster (30 päivää)