Warface: Clutch - 5700 Kreditiä
Kun ostat tämän sarjan, saat 5000 Kreditsiä ja 700 bonus Kreditsiä. Kreditsit ovat Warface: Clutchin pelivaluutta. Voit ostaa sillä aseita, panssareita, boostereita, kulutustarvikkeita ja paljon muuta.