Warface: Clutch - 2800 Kreditiä
Kun ostat tämän sarjan, saat 2500 Kreditsiä ja 300 bonus Kreditsiä. Kreditsit ovat Warface: Clutchin pelivaluutta. Voit ostaa sillä aseita, panssareita, boostereita, kulutustarvikkeita ja paljon muuta.