Warface: Clutch - 1100 Kreditiä
Kun ostat tämän sarjan, saat 1000 Kreditsiä ja 100 bonus Kreditsiä. Kreditsit ovat Warface: Clutchin pelivaluutta. Voit ostaa sillä aseita, panssareita, boostereita, kulutustarvikkeita ja paljon muuta.