Walt Disney Worldin Magic Kingdomista on tehty alkuperäiselle uskollinen jäljennös! Koe suosikkikohteesi, tapaa ikonisia Disney- ja Pixar-hahmoja ja juhli Magic Kingdomin 50-vuotispäivää upealla ilotulitusnäytöksellä. Mukana on 25 olemusta ja erityisiä pelin sisäisiä oheistuotteita, joiden avulla voit juhlia tyylikkäästi! Tekijänä Everbloom Games.