Vuoden 1989 elokuvan Batmobiilipaketti
Taistele pitkin Gotham Cityn katuja vuoden 1989 elokuvan Batmobiilipaketilla. Tämä paketti sisältää Lepakkomies skinin ja batmobiilin vuoden 1989 elokuvasta "Lepakkomies", kuin myös kaksi, elokuvan jatko-osan innoittamaa kilparataa.