Vintek-autotallisarja
Lisää mukautusvaihtoehtoja Vintek-ajoneuvosarjaan, jotta saat GRIP-kisailun vuosikerta-ajoneuvoille lisää tyyliä ja voit näyttää, ettei uudempi ole aina parempi. Paketissa on uusi ajoneuvon ulkoasu (käytettävissä kaikissa Vintek-ajoneuvoissa), uuden vannesarjan ja 3 uutta tarraa kaikkien Vintek-ajoneuvojen kanssa käytettäväksi.