Viking: Raiders of Harran -paketti
Kuka sanoi, etteivät viikingit taistelleet zombeja vastaan? Olisi parempi pistää faktat kuntoon, sillä Harranissa on asiasta ennakkotapaus. Syvyyksistä on ilmestynyt viikinki. ”Mikä ihmeen viikinki?”, saatat kysyä. No, sinä tietenkin! Ja et ole koskaan näyttänyt yhtä hyvältä. Eiväthän zombit ole mitään jo kokemaasi verrattuna. Sodat, verilöylyt, ryöstöretket... Harranhan on vain uusi paikka valloitettavaksi. Ja me aiomme auttaa sinua.