Vigor - One-eyed Ravager Pack
Yksisilmäinen tuhoaja vaanii Outlands-alueilla, älä katso häntä kohti. Vain harvat hänen katseensa kohdanneet Outlanderit ovat jääneet henkiin. Tässä on mahdollisuutesi astua hänen rooliinsa ja ottaa vastaan sen tuoma äärimmäinen voima ja kunnioitus. Tämä paketti sisältää: - Urban Menace (Reborn) -univormusetti - Bandana Masque (Ringleader) -päähinesetti - Negotiator's Pack (Strong Argument) - Brawler's Gloves (Shredder) - 5x L96 + 100x ammusta (7,62x51 NATO) - 5x SW-SH 629 + 100x ammusta (.44 Magnum) - 10x RPK-74 + 500x ammusta (5,45x39) - 10x Viper V4 - 10x Radiation Grenade - 10x Adrenaline Shot - 10x Improvised Mine - 3x Double XP Ticket - 5x Insurance Ticket - 200x Kruunua Tämä paketti voidaan ostaa kullakin pelitilillä vain kerran, ja se on saatavilla vain rajoitetun ajan.