Vigor - Hellrider of Vengeance
Koston liekkien sytyttämä armoton legendaarisiin varusteisiin pukeutunut aave vaanii sumun seassa. Nouse legendaksi ja lähetä vihollistesi sielut tuonpuoleiseen. Tämä paketti sisältää: - Frømand (Hellrider) -univormusetti - 5x L86A1 LSW + 300x ammusta (5,56x45 NATO) - 5x Taiga 21 + 120x ammusta (Combat Shell) - 4x Armor Plate - 4x Smoke Grenade - 3x Double Resources Ticket - 3x Better Rewards Ticket - 3x Score Boost Ticket Tämä paketti voidaan ostaa kullakin pelitilillä vain kerran, ja se on saatavilla vain rajoitetun ajan.