Vault of Gold (7000)
Battle Islandsin 7 000 Gold-kultakolikkoa (päävaluutta) Lisää rahaa Battle Islandsin kassaasi ostamalla Vault of Gold. Kullan avulla voit saada rakennusurakan päätökseen välittömästi ja vahvistaa etulinjaasi!