Varpushaukka-pakkaus
Sisältää Varpushaukka-puvun, joka parantaa Laran metsästyskykyä, jouselle White Wood (Valkopuu) -ulkoasun ja harvinaisen Master Hunter (Mestarimetsästäjä) -kortin, joka tuplaa vahingon eläimiä vastaan ja antaa Laralle kaksinkertaiset resurssit niistä.