Varjojen olemuspaketti
Mi' pimeydessä vaanii, alla pedin, katseelta salaa? Komero kauhea kuiskii: "Susta saakin kai huikopalaa." Pue päälles kaavut kauheat, pedon karmaiseva muoto; Varjoista kun singahdat, hyytävi muil' jo selkäruoto! Hanki nämä karmaisevan yksityiskohtaiset kauhut HD-tarkkuuden Varjojen olemuspaketista. Saatavilla vain Minecraftiin (2017), ei yhteensopiva Minecraft: Xbox One Editionin (2014) kanssa.