Vapaustaistelijat-paketti
Lataa Lost Planet 3 -pelin Vapaustaistelijat-paketti! Piristä moninpeliä viidellä uudella hahmolla, joihin sisältyy myös Resident Evil -pelin Hunk, ja parantele yksinpelin robottikalustoa upeilla viritysosilla!