Vampire: The Masquerade - Swansong Victoria Ash Xbox One
Victoria Ash, jota esittää L.A. by Nightin vieraileva tähti Jessica Chobot, on Camarillan tunnetuin Toreador ja Ememin mawla. Hän on läpikulkumatkalla Bostonissa ja pyytää sinulta palvelusta.