Vampire: The Masquerade - Swansong Artifacts Pack Xbox One
Aloita seikkailu kolmella Galebin, Ememin ja Leyshan henkilökohtaisella esineellä varustautuneena. Esineet antavat yhden edun ja yhden haitan. Saat myös kolme pussia verta Prinssin omasta varastosta... käytä ne viisaasti.