Vampire: The Masquerade - Coteries of New York
Vampire: The Masquerade - Coteries of New York kuvaa kahden vampyyriryhmittymän riitaa: perinteikäs Camarilla ja äärimmäisen itsenäinen Anarchs. Se on ainutlaatuinen, tunnelmallinen ja narratiivinen yksinpelikokemus, joka sijoittuu Vampire: The Masquerade 5th Editionin rikkaaseen maailmaan. - Valitse yksi kolmesta ennalta määritetystä hahmosta ja pelaa Ventruena, Toreadorina tai Brujahina. - Jokainen pelattava hahmo tarjoaa voimavalikoiman (Discipline), erilaisia eettisiä lähestymistapoja tiettyihin asioihin ja ainutlaatuisia dialogivaihtoehtoja. - Tapaat hahmo-orientoituneissa tehtävissä ainutlaatuisia ei-pelaajahahmoja: Tremere-velho, Nosferatu-etsivä, ristiriitaiset lojaliteetit omaava Gangrel ja Malkavian-verkkopersoona, joista jokaisella on omat päämääränsä. Voita niiden sydämet ja mielet puolellesi, niin jopa kaksi niistä auttaa sinua pelin lopussa. - Näet tapahtumat erityisestä perspektiivistä klaanin valintasi perusteella. Yksi pelikerta ei riitä näkemään pelin koko tarjontaa!