Valtio täynnä jalokiviä (3250)
3 250 Battle Ages -jalokiveä (päävaluutta) Kasvata Battle Ages -kassaasi jalokiviä ostamalla. Jalokivien avulla voit saada rakennusurakan päätökseen välittömästi ja vahvistaa puolustusvoimiasi!