Valkyria Revolution Special Ragnite: Gravity 10+
Special issue -varusteita Anti-Valkyria Squadille. Joukkue saa erityisen ragniten: Gravity 10+. Kun lataus on valmis, puhu Vanargand HQ:n komissaarille, niin löydät sen valikon Special Issue -osiosta.