Valkyria Revolution Scenario: The Traitors' Daily Lives
Tarina tutkii lähemmin Amlethin ja Traitorsien välisiä siteitä. Tämä tapahtuma on katkelma, jota voidaan tutkia Bernardin Notebook-osiosta, kun pelin päätarinan kolmas luku on suoritettu.