Valkyria Revolution Scenario: The Road to That House
Tarina Anti-Valkyria Squadin todellisista tunteista Hansia kohtaan, joka on Vanargandin luotetuin juoksupoika ja poikasotilas. Tämä tapahtuma on katkelma, jota voidaan tutkia Bernardin Notebook-osiosta, kun pelin päätarinan kymmenes luku on suoritettu.