Valkyria Revolution Scenario: The Ring of Contract
Tarina keisarin ja Valkyrioiden välisestä lupauksesta – yksi käskee ja toinen tottelee. Tämä tapahtuma on katkelma, jota voidaan tutkia Bernardin Notebook-osiosta, kun pelin päätarinan yhdeksäs luku on suoritettu.