Valkyria Revolution Scenario: The Formation of Vanargand
Tositarina Anti-Valkyria Squadin, eli Vanargandin, perustamisesta. Tämä tapahtuma on katkelma, jota voidaan tutkia Bernardin Notebook-osiosta, kun pelin päätarinan ensimmäinen luku on suoritettu.