Valkyria Revolution Scenario: Standing Before a Dying Wish
Tarina kapteeni Amlethista ja hänen suhteestaan Vanargandin komentajiin, Godotiin ja Miranda Vilfortiin. Tämä tapahtuma on katkelma, jota voidaan tutkia Bernardin Notebook-osiosta, kun pelin kuudennen luvun Aid Vonsköld -tehtävä on suoritettu.