Valkyria Revolution Scenario: Name of the Augmented Warrior
Tarina siitä, miten langennut prinssi syntyi uudelleen Ruzi Empiren Grand General Maximiksi. Maxim on tämän tapahtuman tutkimisen jälkeen valittavissa joukkueen jäseneksi. Tämä tapahtuma on katkelma, jota voidaan tutkia Bernardin Notebook-osiosta, kun pelin päätarina on suoritettu.