Valkyria Revolution Scenario: A Day in the Life of the Wolves
Tarina kertoo Vanargand HQ:n päivittäisestä elämästä toimittaja Fritte Eriksenin raportoimana. Tämä tapahtuma on katkelma, jota voidaan tutkia Bernardin Notebook-osiosta, kun pelin päätarinan neljäs luku on suoritettu.